Friday 14 February 2014

BB CREAM COSMODERM SPF 35

Revolusi Bedak Asas Cecair, Halal BB Krim Cosmoderm
Wajah Terserlah dan Terlindung
Apa itu BB Krim?
Kini semakin banyak yang tertarik dengan adanya BB Krim yang memanjiri pasaran. Untuk yang yang masih tidak memahami apa itu BB Krim, BB adalah bedak asas cecair yang berfungsi seperti produk rawatan atau penjagaan kulit. Pasaran menawarkan berbagai jenis BB Krim mengikut jenis kulit dan jenis manfaat daripada mencerahkan sehingga untuk anti penuaan.
 Halal BB Krim Cosmoderm
Cosmoderm Halal BB Krim memberi litupan yang lebih halus, warna kulit sekata dan cerah semulajadi ala ala tidak memakai “make up”. Yang pastinya tiada bedak yang akan terlekat pada tudung dan wajah terserlah serta merta!
Halal Bb Krim Cosmoderm sebagai Produk Rawatan Kulit
Cosmoderm Halal BB Krim diperkayakan dengan extrak semulajadi : Kolagen, Pati Minyak Vitamin E, dan Pati Minyak Bunga Matahari dan Pati Minyak Jajoba yang membawakan banyak perubahan positif pada kulit
Cosmoderm Halal BB Krim sebagai Tabir Suria
Satu lagi masalah utama yang yang sering di alami oleh wanita di tingal di garisan khatulistiwa ini, cahaya matahari terik sering memancar 365 hari.  Walaupun anda mungkin bekerja di dalam pejabat, anda juga akan mengalami masalah yang sama kerana 80% pancaran UV dapat menembusi pakaian. Ini menyebabkan masalah kulit gelap, warna tidak sekata dan yang paling menakutkan ialah jeragat timbul bertompok tompok di muka.

HARGA
<<1 PCS:RM28.00 (Tdk termasuk postage )
BERMINAT SMS/WHATSAPP: 016 4360516 

No comments:

Post a Comment