Saturday 16 August 2014

LIPO 9 BURN SLIM- MIXBERRY



Lipo 9 Burn slim keluaran dr TK Natural produk mengeluarkan formula 10 yang mana lebih power berbangding keluarannya yang terdahulu. Saya namakan Lipo 9 mixberry kerana ia mempunyai campuran raspberry di dalamnya. Lipo 9 sudah menjadi perbualan dan produk terlajak laris bagi pengemar produk slimming yang tegar mencari produk kurus atau pil pelangsing yang paling selamat setakat ini. Lipo 9 mixberry produk yang 100% dari kandungan herba dan produk unisex, so mana-mana lelaki yang nak makan Lipo 9 pun bole, tiada masalah sama-sama nak slim kan uolss. Jangan risau Lipo 9 yang saya jual ini 100% hak original uols.

Ramai yang tanya saya, bila kesan dapat dilihat??
>>Kesan lipo 9 bergantung kepada hormon seseorang uols, sesetengah orang kesan ia nampak cepat sesetengah orang mungkin mengambil masa. Tetapi jangan cepat berputus asa, try dulu belum try belum tahu.

TESTIMONI
>>Kak, lipo9 Berry ni super power la, badan badan turun tanpa perlu berlapar/berdiet, Ia mengawal saya punya selera makan. Tapi air kena minum banyak la,jika kurang air terasa pening-pening sikit..heheh
>>Ubat ni betul2 mmg best sis, dalam masa 12 hari i dah nampak bentuk badan i,perut kecil n pinggang i dah langsing

CARA MAKAN  LIPO 9
>>Disarankan makan 2 biji sehari. 1biji untuk 15 minit sebelum sarapan dan 1biji untuk 15 minit sebelum makan malam. (Pastikan makan ikut dengan cara yang disarankan baru menjadi)

HARGA
>>1 Botol=RM40 (TAK MASUK POSTAGE)
Berminat sila sms/whatsapp sy:016 4360516

No comments:

Post a Comment