Tuesday 30 September 2014

GLUTA O OVERWHITE BY OP SODA MURAH-PACKAGING TERBARU


Pil Gluta over white By op soda amat laris dan sentiasa di ulangi pembeliannya kerana hasilnya yang amat menakjubkan. Ni yang latest packaging dia ya. Smua da tahu akan kelebihan pil gluta overwhite by op soda ini kan, fungsi dia sama saja dengan yang sebelum ini, cuma packaging dia saja kilang sentisa tukar-tukar..

TESTIMONI: Saya makan pil overwhite by op soda memang ada perubahan/kesan pada kulit saya, parut2 lama da semakin pudar, kawan semua tanya saya makan apa (ira-student uitm)

-Sebulan makan gluta o overwhite op soda saya da rasa kulit saya dah tidak kusam lagi, sy suka sebab ia bentuk softgel (umi-klang)

CARA MAKAN:1BIJI SEHARI (15MINIT) SBLM MKN MALAM TERAKHIR...SEBELUM TIDUR

HARGA PASARAN:RM80

HARGA KAMI:RM55(FREE POS SEM)

Berminat sila whatsapp:0164360516

No comments:

Post a Comment