Friday 20 March 2015

NENHONG GLOSSY PINKISH

                                      
NENHONG merupakan gel yang sangat menakjubkan untuk menjadikan warna kulit yang gelap kembali natural kepada bentuk asal seperti di bahagian  bibir, puting dan miss v. Ia dapat mengembalikan warna kepada bentuk asal dan menghancurkan zat melanin (pigmen hitam pada kulit). Sesuai di pakai untuk bibir gelap, kering, pecah-pecah serta di bahagian privasi yang gelap.

Dengan pemakaian secara teratur serta konsisten dapat membantu mengurangi lingkaran hitam pada puting, bibir serta miss v beransur pulih dengan kelihatan pink pinkish.  pemerah bibir. Nenhong juga mengurangi zat melanin serta sebagai anti oksidan menggantikan sel kulit mati melancarkan peredaran darah sehingga pemakaian dalam jangka masa yang panjang.


KANDUNGAN:Vitamin A, B, C, ekstrak rose, polysaccharide acid, ekstrak cherry, ekstrak jasmine, frankincense, ekstrak balsem, ice plain, VE

CARA PENGGUNAAN: Bersihkan area yang mahu disapukan dengan kapas, sapukan Nenhong pada  bahagian yang di kehendaki sprt bibir, puting, miss v  atau di bahagian kulit gelap yang lain.

Saiz:30Gram

HARGA: RM25/1PCS (Tidak termasuk postage)

BERMINAT SILA WHTSAPP SY:0164360516, Untuk belian secara borong amat dialu alukan..tq

No comments:

Post a Comment